Friday, January 22, 2010

夜,还是夜,即使打满所有的灯,还是夜,因为没有阳光,没 有白云,没有蓝天...我太过多愁善感,太崇尚完美,太自以为是,太相信自己的感觉,所以不管我做什么我只朝着自己决定的方向走,我错了,而且一步错,步 步错,一切都违背了我的意愿,何况这些结果让我措手不及,让我迷失了自我,找不到出口,藏送了我的快乐,藏送了一切...我不知道接下来该做什么,彷徨 着,彷徨着...

2 comments:

  1. Just passing by and reading your blog, but I hope your okay, and that things are getting better for you.

    Happy Chinese's New Year, too!

    -Elizabeth

    P.S.
    New follower, if you don't mind me following.

    ReplyDelete
  2. Thanks sorry for the late reply
    im so much busy

    ReplyDelete